Aquí está Rubén Riós

Galego:

A súa mirada delátao. Próximo e con ganas de traballar, así se mostra Rubén Riós ante o equipo de “Las brujas de E’lente”.

Moitos non saberán que o seu verdadeiro nome é Rubén Rodríguez Rodríguez e que decidiu converter o nome do seu pobo no alcume profesional polo cal é coñecido agora. Leva neste mundillo xa moitos anos, enlazando proxecto tras proxecto. Programas e series de televisión, curtametraxes e películas amósannos a un Rubén camaleónico que nos acabou de sorprender cando tomou a decisión de probarse como director e produtor.

En breves poderemos volver a namorarnos del en “Las brujas de E’lente”.

Traxectoria

Español:

Su mirada lo delata. Cercano y con ganas de trabajar, así se muestra Rubén Riós ante el equipo de “Las brujas de E’lente”.

Muchos no sabrán que su verdadero nombre es Rubén Rodríguez Rodríguez y que decidió convertir el nombre de su pueblo en el apodo profesional por el cual es conocido ahora. Lleva en este mundillo ya muchos años, enlazando proyecto tras proyecto. Programas y series de televisión, cortometrajes y películas nos muestran a un Rubén camaleónico que nos acabó de sorprender cuando tomó la decisión de probarse como director y productor.

En breves podremos volver a enamorarnos de él en “Las brujas de E’lente”.

Trayectoria

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s