A Radio Galega namórase de “Las brujas de E’lente”

Galego:

O programa radiofónico conducido por Begoña Vázquez, “Sala5”, adicou o seu espazo de cine do pasado día 29 a falarlle aos seus espectadores acerca do filme “LAS BRUJAS DE E’LENTE”. Os locutores destacaron o feito de que estamos ante un filme dirixido por un rapaz de 21 anos que traballa con tódalas súas forzas para sacar adiante este proxecto. A entrevista realizada a Simón Vázquez achega os datos de maior interese coma o método de financiamento. Recordemos que o filme será posible grazas a dous métodos principais, o crowdfunding por un lado, e o patrocinio por outro. Unha vez rodada e montada a primeira parte do filme, esta será utilizada para buscar financiamento para a segunda metade.

Na revista informativa “Sala 5” tamén puidemos escoitar cales serán os actores que formarán parte do reparto e que se uniron a esta idea grazas ao poder das redes sociais e dos contactos do xove director.

Dende a Radio Galega destacan a forza do argumento que combina o mundo real e o fantástico, revisando un motivo bíblico que é a confrontación entre Deus e o Demo.

http://www.crtvg.es/rg/destacados/a-tarde-a-tarde-do-dia-29-04-2013-576662

Español:

El programa radiofónico dirigido por Begoña Vázquez, “Sala5”, dedicó su espacio de cine del pasado día 29 a hablarle a sus espectadores sobre la película “LAS BRUJAS DE E’LENTE”. Los locutores destacaron el hecho de que estamos ante una película dirigida por un chico de 21 años que trabaja con todas sus fuerzas para sacar adelante este proyecto. La entrevista realizada a Simón Vázquez acerca los datos de mayor interés como el método de financiación. Recordemos que la película será posible gracias a dos métodos principales, el crowdfunding por un lado, y el patrocinio por otro. Una vez rodada y montada la primera parte de la película, esta será utilizada para buscar financiación para la segunda mitad.

En la revista informativa “Sala5” también pudimos escuchar cuáles serán los actores que formarán parte del reparto y que se unieron a esta idea gracias al poder de las redes sociales y de los contactos del joven director.

Desde la Radio Galega destacan la fuerza del argumento que combina el mundo real y el fantástico, revisando un motivo bíblico que es la confrontación entre Dios e el Demonio.

http://www.crtvg.es/rg/destacados/a-tarde-a-tarde-do-dia-29-04-2013-576662

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s