Rubén Riós da a súa opinión sobre “Las Brujas de E’lente”

Galego:

Descobre o que opina Rubén Riós de “Las Brujas de E’lente” nunha entrevista próxima e cálida onde destacan as ganas do actor galego de que comece xa o proxecto. O seu personaxe no filme, a relación cos demais actores e os detalles da súa decisión ao aceptar o papel, recrean uns minutos máxicos.

Ademais, Rubén, cóntanos como coñeceu ao director de “Las Brujas de E’lente”, Simón Vázquez, do que di ver ganas, talento e cariño á hora de facer as cousas.

De entre toda as súas frases nesta entrevista, quedámonos con esta:

“En vez de traballar co non, esta xente traballa co si”
“Ogallá digamos, benvido a Las Brujas de E’lente”

O mundo do audiovisual precisa de novas técnicas para financiarse. Precisa dun público entregado ao que lle interese o produto, por iso, en “Las Brujas de E’lente” apostaremos pola axuda colectiva en plataformas como Verkami. MOI PRONTO, moitas máis NOVAS sobre o proxecto da man da posibilidade de formar parte do equipo de “Las Brujas de E’lente”. “Ogallá digamos, benvido a Las Brujas de E’lente”

INFÓRMATE e ATÓPANOS!

Español:

Descubre lo que opina Rubén Riós de “Las Brujas de E’lente” en una entrevista cercana y cálida donde destacan las ganas del actor gallego de que comience el proyecto. Su personaje en la película, la relación con los demás actores y los detalles de su decisión al haber aceptado el papel, recrean unos minutos mágicos.

Además, Rubén nos cuenta cómo conoció al director de “Las Brujas de E’lente”, Simón Vázquez, del que dice ver ganas, talento y cariño a la hora de hacer las cosas.

De entre todas sus frases en esta entrevista, nosotros nos quedamos con:

“En vez de trabajar con el no, esta gente trabaja con el sí”
“Ojalá digamos, bienvenido a Las Brujas de E’lente”

El mundo del audiovisual necesita nuevas técnicas de financiación. Necesita a un público entregado al que le interese el producto, por eso, en “Las Brujas de E’lente” apostaremos por la ayuda colectiva en plataformas como Verkami. MUY PRONTO, muchas más NUEVAS sobre el proyecto, al mismo tiempo que podrás formar parte del equipo de “Las Brujas de E’lente”. “Ojalá digamos, bienvenido a Las Brujas de E’lente”

INFÓRMATE y ENCUÉNTRANOS!

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s