Luis Iglesia convéncenos…e a ti?

Galego:

Unha entrevista nacida da simpatía e da comodidade que aporta un dos actores do filme “LAS BRUJAS DE E’LENTE”. Luís Iglesia arriscouse dende o comezo deste proxecto xa que se define coma un deses apaixonados da profesión. Sete minutos e medio para deleitarse coa beleza das súas palabras, das que destacamos esa peculiaridade tan positiva. Nunha época onde a crise colma todos os ámbitos da vida, a imaxinación e a solidariedade están máis que presentes, o cine sae adiante grazas a unha sinerxia na que todos estamos presentes. Así nos convence Luis Iglesia de por que é tan positivo unirse á loita de “LAS BRUJAS DE E’LENTE”.

Anímate e como Luis Iglesia, colabora para sacar adiante un proxecto do que todos nos sintamos parte e do que poidamos estar orgullosos.

#VOLVERÁSATEMERALASBRUJAS

Tamén podes ver a Luis Iglesia no teaser conceptual en galego.

Español:

Una entrevista nacida de la simpatía y de la comodidad que aporta uno de los actores de la película “LAS BRUJAS DE E’LENTE”. Luis Iglesia se arriesgó desde el comienzo de este proyecto ya que se define como uno de esos apasionados de la profesión. Siete minutos y medio para deleitarse con la belleza de sus palabras, de las que destacamos esa peculiaridad tan positiva. En una época en la que la crisis colma todos los ámbitos de la vida, la imaginación y la solidaridad están más que presentes, el cine sale adelante gracias a una sinergia en la que todos estamos más que presentes. Así nos convence Luis Iglesia de por qué es tan positivo unirse a la lucha de “LAS BRUJAS DE E’LENTE”

Anímate y como Luis Iglesia, colabora para sacar adelante un proyecto del que todos nos sintamos parte y del que podamos estar orgullosos.

#VOLVERÁSATEMERALASBRUJAS

También puedes ver a Luis Iglesia en el teaser conceptual en gallego.

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s