En “Las Brujas de E’lente” non nos esquecemos de ninguén

 

Galego:

A colaboración e a axuda son dous principios que moven ao equipo de “Las Brujas de E’lente”. Esta iniciativa nace da nada para converterse nun resultado palpable e polo camiño as trabas, os problemas e as pedras van en aumento. Mais todo é moito máis sinxelo grazas a máis e máis colaboracións e apoios que van xurdindo durante este traxecto. Por esta razón, non nos queremos esquecer de todas aquelas persoas que día a día nos aportan ese ingrediente máxico que consegue romper barreiras: a fe neste filme.

Así que, queremos compartir con todos vós uns minutos gravados por dous seareiros de “Las Brujas de E’lente”, Guillermo de Andrés e Lois Fuente, aos que lle damos as grazas:

A pesar da escuridade na que nos vemos sumidos neste país, hai moitos emprendedores, cada vez máis, que están intentando realizar os seus proxectos con pouco diñeiro e moita intelixencia. Grazas a eles as ideas agochadas entre o medo cobran forza. Axúdanos a que ocorra iso coa nosa. Entra en Verkami e colabora; por moi pequena que sexa a túa axuda, para nós será moi grande.

#VOLVERÁSATEMERALASBRUJAS

Español:

La colaboración y la ayuda son dos principios que mueven al equipo de “Las Brujas de E’lente”. Esta iniciativa nace de la nada para convertirse en un resultado palpable y por el camino las trabas, los problemas y las piedras van en aumento. Pero todo es mucho más fácil gracias a más y más colaboraciones y apoyos que van surgiendo durante este trayecto. Por esta razón, no nos queremos olvidar de todas aquellas personas que día a día nos aportan ese ingrediente mágico que consigue romper barreras: la fe en esta película.

Así que, queremos compartir con todos vosotros unos minutos grabados por dos seguidores de “Las Brujas de E’lente”, Guillermo de Andrés y Lois Fuente, a los que les damos las gracias:

A pesar de la oscuridad en la que nos vemos sumidos en este país, hay muchos emprendedores, cada vez más, que están intentando realizar sus proyectos con poco dinero y mucha inteligencia. Gracias a ellos las ideas escondidas entre el miedo cobran fuerza. Ayúdanos a que ocurra eso con la nuestra. Entra en Verkami y colabora; por muy pequeña que sea tu ayuda, para nosotros será muy grande.

#VOLVERÁSATEMERALASBRUJAS
Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s