O máis difícil xa está feito…agora, para adiante!

 

Galego:

Hoxe é un gran día. Grazas a todos vós e a vosa confianza no proxecto de “Las Brujas de E’lente” por fin pasamos a barreira dos 2000 € e chegamos airosos á metade do mínimo necesario para poder levar a cabo este gran filme. Para todos aqueles retardados, que saibades que aínda estades a tempo. Quedan 24 días para que aportedes o voso gran de area e poder participar nesta idea que cada día se fai de máis e máis persoas.

Dende o equipo de “Las Brujas de E’lente” o traballo e o esforzo multiplícanse ao ver a acollida que está a ter esta iniciativa. Moitas grazas e lembra que…

#VOLVERÁSATEMERALASBRUJAS

Atópanos en VERKAMI

Español:

Hoy es un gran día. Gracias a todos vosotros y a vuestra confianza en el proyecto de “Las Brujas de E’lente” por fin pasamos la barrera de los 2000 € y llegamos airosos a la mitad del mínimo necesario para poder llevar a cabo esta gran película. Para todos aquellos rezagados, que sepáis que aún estáis a tiempo. Quedan 24 días para que aportéis vuestro grano de arena y poder participar en esta idea que cada día se hace de más y más personas.

Desde el equipo de “Las Brujas de E’lente” el trabajo y el esfuerzo se multiplican al ver la acogida que está teniendo esta iniciativa. Muchas gracias y recuerda que…

#VOLVERÁSATEMERALASBRUJAS

Encuéntranos en VERKAMI

 

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s