“LAS BRUJAS DE E’LENTE” prepara algo especial para a noite do Pecha Kucha

 

Galego:

Moitos de vós quizais non escoitarades falar nunca do “PECHA KUCHA Nights”. Pero en canto saibades o que é, de seguro que quedaredes encantados. As noites de Pecha Kucha son un evento informal para fomentar os intercambios intelectuais e creativos, grazas ás cales moitas novas ideas se dan a coñecer. O formato destas noites é moi dinámico e áxil. Os participantes ou speakers presentan as súas ideas e propostas cunha posta en escena do máis peculiar: 20 diapositivas de 20 segundos cada unha, en total 6 minutos e 40 segundos para expor o seu traballo ao mundo.

Trátase pois, dunha dose de creatividade concentrada, na que o equipo de “Las Brujas de E’lente” non podía faltar. O día será o 21 de xuño no café cultural Auriense.

Non vos perdades unha estupenda presentación de todo o que precisades saber deste filme en tan só 6 minutos. Coma sempre, “Las Brujas de E’lente”, vaivos sorprender.

Pecha-Kucha Ourense

#VOLVERÁSATEMERALASBRUJAS

E lembra, aínda estás a tempo de converterte en mecenas de “Las Brujas de E’lente” entrando en Verkami.

Español:

Muchos de vosotros quizás no escucharais hablar nunca de la “PECHA KUCHA Nights”. Pero en cuanto sepáis lo que es, seguramente quedaréis encantados. Las noches de Pecha Kucha son un evento informal para fomentar los intercambios intelectuales y creativos, gracias a los cuales muchas nuevas ideas se dan a conocer. El formato de estas noches es muy dinámico y ágil. Los participantes o speakers presentan sus ideas y propuestas con una puesta en escena de lo más peculiar: 20 diapositivas de 20 segundos cada una, en total 6 minutos y 40 segundos para exponer su trabajo al mundo.

Se trata pues, de una dosis de creatividad concentrada, en la que el equipo de “Las Brujas de E’lente” no podía faltar. El día será el 21 de junio en el Café Cultural Auriense.

No os perdáis una estupenda presentación de todo lo que necesitáis saber de esta película en tan solo 6 minutos. Como siempre, “Las Brujas de E’lente”, os va a sorprender.

Pecha-Kucha Ourense

#VOLVERÁSATEMERALASBRUJAS

Y recuerda, aún estás a tiempo de convertirte en mecenas de “Las Brujas de E’lente” entrando en Verkami.

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s