Temos que dicir adeus a Mara e darlle a benvida a Isabel

isabelblanco

Galego:

Desde o equipo de Las Brujas de E’lente queremos comunicarvos que a actriz Mara Sánchez non poderá estar con nós na rodaxe debido a motivos profesionais. Desexámoslle o maior dos éxitos e esperamos coincidir con ela en vindeiros proxectos. Tamén queremos anunciarvos que estamos moi felices de contar cun novo rostro nesta aventura: Isabel Blanco, que será a encargada de relevar a Mara no papel de Rosa.

Isabel é unha desas actrices galegas consagradas. A súa carreira deu comezo nos anos noventa na Televisión de Galicia. Presentou o programa “A Repanocha” pero alcanzou a verdadeira fama na coñecida serie “Mareas Vivas”. Tamén traballou en “Rías Baixas”, “Avenida América” e noutros proxectos de ámbito estatal como “Nada es para siempre” ou “Manolo & Benito Corporeision” e colaborou tamén en “Yo soy Bea” e “Cuéntame cómo pasó” entre outras.

No cine fíxose con papeis en “¿A ti como se che di adeus?”, “El lápiz del carpintero”, “Rosas”, “Cicatrices”, “Un franco, catorce pesetas”, “Vida de familia”, “Ispansi” ou “Agallas”. Ademais, foi vicepresidenta da Academia Galega do Audiovisual.

Como podedes ver, trátase dunha actriz con moita experiencia e por iso confiamos plenamente na función que vai a desempeñar no filme.

Español:

Desde el equipo de Las Brujas de E’lente queremos comunicaros que la actriz Mara Sánchez no podrá estar con nosotros en el rodaje debido a motivos profesionales. Le deseamos el mayor de los éxitos y esperamos coincidir con ella en próximos proyectos. También queremos anunciaros que estamos muy felices de contar con un nuevo rostro en esta aventura: Isabel Blanco, que será la encargada de relevar a Mara en el papel de Rosa.

Isabel es una de esas actrices gallegas consagradas. Su carrera comenzó en los años noventa en la Televisión de Galicia. Presentó el programa “A Repanocha” pero alcanzó la verdadera fama en la conocida serie “Mareas Vivas”. También trabajó en “Rías Baixas”, “Avenida América” y en otros proyectos de ámbito estatal como “Nada es para siempre” o “Manolo & Benito Corporeision” y colaboró también en “Yo soy Bea” y “Cuéntame cómo pasó” entre otras. En el cine se hizo con papeles en “¿A ti como se che di adeus?”, “El lápiz del carpintero”, “Rosas”, “Cicatrices”, “Un franco, catorce pesetas”, “Vida de familia”, “Ispansi” o “Agallas”. Además, fue vicepresidenta de la Academia Gallega del Audiovisual.

Como podéis ver, se trata de una actriz con mucha experiencia y por eso confiamos plenamente en la función que va a desempeñar en la película.

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s