Fernando González

fer gonzalezUnha mostra máis das nosas promesas ourensás que, nada ten que envexar aos compañeiros en canto a formación e experiencia. Fernando é licenciado en Arte Dramático, na especialidade de interpretación textual e actualmente está realizando un Máster en Artes Escénicas pola Universidade de Vigo. Fixo, ademais, numerosos cursos que complementan a súa formación (de esgrima, de mimo, de dirección, de voz, de Clown…). Nos últimos anos, traballou no musical de Filmanova “Galicia Caníbal”, que colleitou un grande éxito tanto en Galicia coma nas representacións en Madrid, e en “El hombre almohada”, co grupo Ilmaquinario Teatro. Ten tamén unha longa traxectoria no sector audiovisual, entre a que destaca o seu personaxe protagonista na curtametraxe “Careta de Magdalena Santos Filipova”.

Una muestra más de nuestras promesas ourensanas que nada tiene que envidiar a sus compañeros en cuanto a formación y experiencia. Fernando es licenciado en Arte Dramático, en la especialidad de interpretación textual y actualmente está realizando un Máster en Artes Escénicas por la Universidad de Vigo. Ha hecho, además, numerosos cursos que complementan su formación (de esgrima, de mimo, de dirección, de voz, de Clown…). En los últimos años, ha trabajado en el musical de Filmanova “Galicia Caníbal”, que cosechó un gran

éxito tanto en Galicia como en sus representaciones en Madrid, y en “El hombre almohada”, con el grupo Ilmaquinario Teatro. Tiene también una larga trayectoria en el sector audiovisual, entra la que destaca su personaje protagonista en el cortometraje “Careta de Magdalena Santos Filipova”.

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s